uitzwaaiborrel

7 juli 2014 - Heerjansdam, Nederland

Nog 1 nachtje in ons eigen bed en dan gaan we op reis. Best wel een beetje zenuwachtig zijn we allebei. Gisteren had Dick een verrassingsborrel voor ons georganiseerd en daar een aantal vrienden en familieleden voor uitgenodigd. Het was een hele gezellige bijeenkomst. Vooral het praatje van Dick maakte indruk: hij heeft ons ervan overtuigd dat wij ons echt geen zorgen hoeven te maken over de achterblijvers, zij gaan zich prima redden met alle 06 nummer van vriendinnen uit de buurt en alle afhaalrestaurants. Hij had zich zelfs verdiept in de gebruiksaanwijzing van de wasmachine! Als afsluiter kwam het nummer "als ze er niet is" van de Dijk. Trots op Dick, mijn lieve man, die ons ondersteund in dit hele avontuur. Trots op Jelmer die het ziet zitten 3 en een halve week alleen met zijn vader te zijn ( logisch hoor!) maar vooral trots op Jelmer dat hij het 'm weer heeft geflikt: met minimale cijfers over naar 6 VWO!

We hebben zo'n geweldig mooi bedrag van jullie allemaal gekregen. De teller staan op 3519,40 euro!

Als je nou een berichtje van ons leest en je hebt behoefte om ons nog eens te steunen dan kan dat: het gironummer blijft beschikbaar : NL95 INGB 0003 8742 36

Onze dank is groot:

Dick Ali Sietse Nel Sophia Petra Michellyne Patricia Caroline Christie Lian Bas en Marian Rob Yvonne Danielle team Fenna Peter en Lizzy Remco en Marian Nora Jannekee en Ernest Nelleke Aad en Loes Jelmer Arco en Sophie Davina Gerard Wim en Lucie  Ciska Ronald en Jacq Adry en Piet Jose en Demis Rene Dorpshuis Isabel Melanie
Marja  Veroni en Remco Jeannette en Arjan Liesbeth Mariska Roelien Anita Thijs Debke Bart Evelien Willeke Jannie Gonnie Marielle Gerlinde Karin, Jolanda, Nardi Wim Marian Audrey Gerda Alinde Johan en Renee Tante Gerda Pieter Maarten en Saskia Eliane en Silvian Marian Irene Henk, Sjarlot , Peter Heleen Jaap Gina Anneke en John Petra Arthur Desiree Marjolein Matthijs fam Verzijl Ria Rob en Cora Peter en Carla Danielle Lydia Graalhuis Gre Kitty en Twan Erik en Ageeth Nico en Annemarie
Cor en Lisette Peter Pieter en Petra Cora Linda Anita Peter en Jacq Nelleke en Arne
Mark, Chris en Juul Silvia Hans Bettie Thijs

Liefs van Monique en Susan tot over 6 weken

1. Lizzy:
    7 juli 2014
    Lieve Monique en Susan, een hele goede vlucht en een mooie start van jullie avontuur gewenst,
    Liefs van ons
  2. Isabelle:
    7 juli 2014
    Ik wens jullie een super mooie ervaring toe!!! Heel veel plezier en een goeie reis!!! XXX